you used to shine so bright'

Igår:
-Köpte jag en ny halsduk trots att jag lovat mig själv att spara pengar.
-Färgade jag Affes hår & halva hennes panna röd.
-Skrattade jag tills jag grät och var röd i hela ansiktet.
-Hade jag djupa diskussioner om livet.
-Drack jag och Affe en flaska vin bara för att retas lite med hennes mamma.
-Kollade vi på en geishas memoarer och jag var så inne i filmen att jag glömde att äta mitt godis.
-Låg jag vaken till 5 utan att bli trött.



Nu väntar jag på att Pontus ska komma tillbaka hit igen så vi kan kolla på film.
Jag fastnade för filmen ''the butterfly effect'' som vi kollade på sist vi var,
så nu vill jag se dom andra filmerna också.

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: åh vad glad jag blir över att du är nöjd <3 ibland är jag skitnöjd.. men det är ju mina jävla bröst som jag alltid tjatar om. hade dom varit lite lite större så hade jag inte klagat!



och tack för att du inte är en av de anonyma och dryga <3

2011-10-10 @ 20:54:35
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0