when he tucks your hair behind your ear'

övningskörde hem från Pontus idag.
Det gick bra som fan tills jag glömde växla ner till ettan innan jag skulle köra iväg i en korsning.
Men det löste sig ju snabbt ändå.

Efter det tog jag, mamma och Per en sväng på ikea, egentligen var det för min skull men det jag skulle ha var tillfälligt slut så det slutade med att jag åkte hem tomhänt och mamma hade en full påse.

Gick även till pappa en sväng idag för han ringde och bad mig komma över, när jag kommer dit är han inte där + att Jimmie och Jesper började slå mig och lyssnade inte när jag sa att det gjorde ont så efter en halvtimme gick jag hem igen. kändes kul..

Nu sitter jag framför tvn i mina mysigaste kläder och tända ljus♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0