jag tror vädret har mer beslutsångest än vad jag har'

jag gjorde blonda slingor i min mors hår nu ikväll och passade på att ta lite av färgen själv och gjorde några slingor i min utväxt på en gång när jag ändå var i farten. inte så mycket skillnad. men lite :)

Sen som alla andra pratar om. snö i maj? vad är grejen med de liksom.
jag tror verkligen att vädret har med beslutsångest än mig. helt galet.

sen så är min mobil jätte konstig. när vissa skriver till mig så får jag antingen helt tomma sms eller så får jag smsen men jag kan inte alltid leverera. och det är bara till några personer det blir så!?'


Kommentarer
Postat av: Vira

sv: vad söt du är! :D thx sugar :*

2011-05-04 @ 19:45:58
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0