it takes courage to grow up and become who you really are'

två skolarbeten är redan avklarade. Känner att idag är det min dag alltså, så här ska jag fortsätta sitta hela kvällen och skriva och plugga mhm.

Imorn så är det nationella i matte b. lycka till säger jag bara. jag kan vinka av mitt g i matte igen för det här kommer verkligen inte att gå, uä.
+ att det är ju vårruset imorn, och jag är anmäld så jag ska ut och springa då! till och med fått hem min nummerlapp hehe. ch idag så kan man ju säga att jag tränade inför vårruset då jag sprang fort som satan till praktiken.. egentligen gjorde jag det för att det spöregnade! men ändå. duktig var jag.

Ne nu ska jag fotsätta med skolarbeten. hehe

Kommentarer
Postat av: Rockalicious

Sv. Haha tack för att inte ha klippt mitt på över ett år så sere väl ok ut antar jag xD

2011-05-16 @ 17:02:32
URL: http://sprillansny.blogg.se/
Postat av: lovisa

Kul att du är med i tävlingen om ett par slippies boots:D

2011-05-16 @ 19:00:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0