he smiles then looks away'

Anna om when i was young i used to think my heart was this shape - ♥:
Om du var tvungen att äta ris, pasta eller potatis tillsammans med vad som helst i en månadstid, vad hade du då valt och varför ? :D
Samt om du var tvungen att vara med i en dokusåpa vilken hade du då valt och varför ? :D
Svar: haha ju, jag skulle antingen ha valt pasta och tonfisk då det är helt galet gott och jag skulle kunna föräta mig på det, eller så skulle jag ha valt ris med bacon, majs och ärtor ihopblandsát med matlagningsgrädde så det blir lite 'kletigt' då det är de absolut godaste jag vet i hela världen. eller alltså egentligen allt som har med ris att göra skulle jag kunna leva på. jag älskar ris! :D
Och en dokusåpa, den var svår då jag aldrig kollar på sådana någonsin haha! återkommer med det svaret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0