by the way - i'm wearing the smile you gave me'

gå ut och äta med mamma var de igår ja..
nja vi slutade upp med tacobuffé och ett ex antal drinkar på bmb istället.
krogen med mamma var ju inte helt fel faktiskt, och det blev billigt för mig ;)

Sen vet jag ju nu varför man aldrig ser 35+ are på stan efter klockan 6, alla är och super då....
inklusive min mamma, och igår jag med! Fick även se mammas pojkvän hon hade när hon var 13 - 14 år någonting. Det var en rocker med långt hår och jeanskläder haha.

Drog vidare med Carro, david och David senare. lite mysigt sådär.
Mötte wolff på donken i natt när jag skulle hem också så jag fick sällskap, tur för mig annars hade jag nog somnat och inte kommit av! så jävla trött!
men imorse var jag pigg och klev först upp kl7, sen dog jag vid 10 igen. men nu är jag pigg och vaken och väntar på att lilleman ska höra av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0