and one day you will find me in the pouring rain screaming i love you'

Hm, de kan bli jobbigt att svara på anonyma kommentarer hela tiden!
men jag fick en fråga om vart jag gjorde min tatuering, och den är inte gjord på en studio utan den är gjord av min pappas kompis! Han är riktigt duktig och har egen maskin och allt :)
Så vare med de!

Men just i detta nu så har jag chokladmuffins i ugnen och en frosting i kylen, ikväll så ska jag och mamma mysa i soffan med mina muffins och en bra film. De är vi verkligen värda efter att ha cyklat till affären och storhandlat då hennes bil är trasig.. jisses vad halt de var :(
Men så otroligt skönt, jag kan knappt vänta till våren nu så jag kan börja cykla till skolan!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggning, mhm!

2011-03-13 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0