i want to have a nice body, but not as uch as i want dessert'

just nu så:
hatar jag barnen på bjurhovdaskolan som skriker utanför mitt fönster.
lyssnar jag på samma låt om och om igen och har gjort det snart en timme.
känner jag doften av mammas hemmagjorda köttbullar och blir ännu mer hungrig än jag redan är.
försöker komma på vad som kan vara bra att ta med sig till ungern (åker på lördag!!!!)
ropade mamma och bad mig slå in lillemans studentpresent.

nu ska jag gå ut i köket och skriva shoppinglista som jag måste ta med till ungern så jag vet att mamma och lilleman får det dom vill ha hihih. en tjurig bild på mig får ni också! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kräftan!

2011-06-09 @ 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0