i am so romantic sometimes i think i should marry myself'

Nämn något som gjorde dig glad igår:
min vackra pojkvän♥

Vad gjorde du kl 08 imorse:
kollade på pontus som sov

Vad gjorde du för 15 min sedan:
kollade efter min resväska..

Det sista du sa högt:
''okej men då kommer jag och lämnar den när du slutar då.''

Det senaste någon sa till dig:
"okej vi ses sen gumman.''

Vad har du druckit idag:
vatten och lättdryck


Vad var det senaste du åt:
sallad med mina fina tjejer

Vad var det senaste du köpte:
en på tok för dyr bikini och en glass


Vad är det för färg på din ytterdörr:
eh brun.. trä?

Vad är det för väder hos dig nu:
jättevarmt! fast lite mulet/soldis.

 

Godaste glassmaken:
jag ÄLSKAR piggelin!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
jo det gör jag nog.

 

Sover du tungt:
inte när jag sover själv, men sover någon med mig så!


Drömmer du mardrömmar:
inte allt för ofta.


Trivs du med ditt jobb:
ohja, det gör jag verkligen!


Favoritklädsel:

när jag är hemma är det bäst med bara en tshirt och trosor. annars tycker jag om mina trasiga jeans och ett linne till.


Favoritlåt just nu:
Giants Among Common Men med Jamie's elsewhere


Vad ser du om du tittar till höger:
mitt fönster med döda blommor och min klädhängare som är proppfull..

Vad ska du göra härnäst:
städa och tvätta och packa tills lördag natt. då åker jag till ungern♥

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu: 
alldeles för glad och pepp för att sitta själv. tur att diza är hemma och tycker om när jag är glad.

 

Favoritgodis:
lakritsfiskar och hallon/lakritsskallar mmmmmmums

Kläder just nu:
Bikiniöverdel från change, shorts som jag tagit från systrami, trosor och ett linne från h&m.

Sommarplaner:
Ungern - bröllop, shoppa, sola, bada. P&L - musik, fest, sol och fina vänner. sen ska jag jobba massor!

Hur många kuddar sover du med:
bet beror ju på hur tjocka kuddarna är. jag tycker liksom det är skönt när man halvt sitter och sover.

Spelar du något instrument:
försöker lära mig spela på min Uke & så klinkar jag på Pontus bas lite då och då hehehe

Morgon eller nattmänniska:
natt! hatar mornar.

Vad är viktigast för dig:
Pontus, mamma och pappa, mina syskon och mina finaste vänner mhm♥

Snarkar du:
ja, förmodligen rätt högt också

Längtar du mest efter just nu:
min mamma (:$) och att sommarlovet verkligen ska komma igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0