sitting next to you and doing absolutely nothing means absolutely everything to me'

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jorå.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag har aldrig några för jag vet att jag ändå inte håller dom.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej inte vad jag vet.
4. Dog någon som stod dig nära? nej, tack och lov för de.
5. Vilka länder besökte du?: inga det här året..
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? hm, fler dagar med min fina Alfred typ?
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? P&L veckan och 16/10.
8. Vad var din största framgång 2010? Självkänslan har väl blivit lite bättre kanske?(eller vad säger du sara? ;) )
9. Största misstaget?: Att skjuta upp ALLT till sista dagen.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: jag har haft mina omgångar med kraftiga förkylningar och feber.
11. Bästa köpet?: ooooj svårt att säga, för jag vet faktiskt inte de..
12. Vad spenderade du mest pengar på?: typ mat och sen kläder kanske? (a)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: mina vänner är guld♥
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: stan - eminem och emily - from first to last.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: jag kan nog inte bestämma mig, de har liksom vart helt olika från dag till dag.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: hmm, träffat folk kanske?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Setat vid datorn.
18. Hur tillbringar du julen?: hemma hos min mormor med mamma och mina syskon.
19. Blev du kär i år?: jag är kär ♥♥
20. Favoritprogram på TV?: svenska hollywoodfruar lätt! resten kolla jag på datorn.
21. Bästa boken du läste i år?: egoboost!
22. Största musikaliska upptäckten?: oj.. de finns riktigt många!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: min piercing i överläppen, som jag tyvärr var tvungen att ta bort ett halvår efter :(
25. Något du önskade dig men inte fick?: fisheye objektiv!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: ööh, de minns jag inte?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: finns det väl, men inget som jag kommer på nu.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: typ bekväm kanske? jeans, linne, tjocktröja och converse
29. Vad fick dig att må bra?: mat typ, nej men människor, vänner <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: ehm, johnny depp?
31. Vad var ditt motto 2010?: jag har inget motto alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0