i wonder if people look at me, and think ''i wish i was that pretty'' because that's what i think when i look at everyone else'

jag har ätit paprika kyckling (csirkepaprikás) som en tok idag, det är verkligen det godaste som finns!
och så har jag vart i mammas nya lägenhet och slipat och målat ju, åh de kommer bli så himla fint när de är klart alltså! helt sjukt hur mysigt rum jag kommer ha hihihi.
min vecka kommer vara lite full nu fram till helgen tror jag nog.

imorn och onsdag - packa allt!
torsdag - träffa linda
fredag - Joakim kommer hem
lördag är rätt ledig
söndag - flytt
jisses!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gjort slingor med karamellfärg?

2011-01-05 @ 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0