Secret #4 : If it still hurts, you still care'

2 prov avklarade, tror dock inte att jag klarade något av dom så jag får väl ändå göra om dom..
men de är ok, helt ok.
Jag slutade ett idag, så jag åkte hem och hämtade kameran, sen kom Tomas och hämtade mig för jag skulle ta kort på hans och Sunes hundar. De var riktigt mysigt och dom är så söta.
fast stora så jag blev rädd när dom sprang emot mig för dom välte mig flera gånger haha!
Men nu när jag kom hem så hade mamma köpt en receptbok till mig, men muffins. hehehhe jag ÄLSKAR att baka muffins. tur för mig och tur för alla som känner mig. muffins på gång.


Jag fick en fråga om de gjorde ont att ta hål i kinderna.
Och ja de gjorde så ont att jag grät och skrek. Fast de var mest när stavarna skulle in i käften. jag dog, på riktigt. visste inte vart jag skulle ta vägen så jag klämde sönder Saras hand hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0