when we have eachother we have everything'

Halv kollar på criminal minds och pratar med min finaste fina på facebook.

Imorgon börjar jag 12.40, men jag tänkte åka tidigare och luncha med mig själv på stan innan skolan och sen så måste jag plugga till ett prov som vi har imorgon!!!
jag glömde helt bort att ta med mig böckerna hem i torsdags..

På tisdag har jag avslutning.
På onsdag ska jag och sara handla julpresenter.
På torsdag ska vi hem till min morbror, vi ska fira hans fru.
På fredag ska vi klä granen och äta gröt.
På lördag är det jul och jag jobbar.
På söndag hoppas jag att Pontus vill komma till mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Julpresenter.. Haha :-*

2011-12-19 @ 08:43:15
Postat av: Anonym

Julpresenter.. Haha :-*

2011-12-19 @ 08:44:26
Postat av: Emelie

SV: Jag är inte alls avundsjuk!!! :O

2011-12-20 @ 00:17:16
URL: http://undergrounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0