the prettiest dresses are worn to be taken off'

jag bakade idag i alla fall, precis som planerat. aldrig gjort så fina och goda muffins i hela mitt liv tror jag.
eller den jag åt själv var väl inte så fin, (orkade inte bry mig) men mamma, per & jimmie fick minsann fina som jag stått så länge och dekorera.
Tänkte att jag skulle göra och överraska Pontus imorgon då vi trots allt har vart tillsammans i 6 månader men så blir det nog inte, SÅ goda är mina muffins. kanske får baka nya fina imorn hehe.

men i alla fall. någon film blev det inte för mig istället tog vi oss till IKEA och jag fick lite nya saker till mitt rum och mamma köpte en sax då vi inte äger någon bra.


oj otroligt fin jag var hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0