never give up on something you can't go a day without thinking about'

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut?: ja det har jag!
2. Ångrar du det? : ne
3. Har du varit full i sommar? : Ja
4. Har du pussat någon i sommar?: Jaaaa hihi♥
5. Isåfall vem? : Pontus ♥ och affe såklart!
6. Badade du mycket? : 4 gånger tror jag minsann!
7. Rökte du? : NEJ
8. Snusade du? : NEJ
9. Förlorade du någon vän: nej
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? alltså jag vet inte?
11. Vad skiljer den här sommarlovet från förra?: allt  förutom P&L
12. Grillade du mycket i sommar?: Näe
13. Åkte du vattenskidor? : Nej
14. Blev du tillsammans med någon? : nej, jag har ju min fina ♥
15. Fick du någon ny kompis i sommar? : Ja.. eller bekant?
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? vet inte, eller jo förmodligen.
17. Har du druckit tills du spytt? nej
18. Sårat någon? har jag säkert..
19. Dansat mycket? näe
20.Träffat nya människor? massor
21. Kysst en främling? nej
22. Tagit droger? nej.. eller räknas alkohol? :p
23. Haft en sommarflört? pontus?
24. Gråtit? Ja
25. Skrattat tills du kissat på dig? Nej
26. Tältat? Ja mhm.
27. Varit vaken en hel natt? Nej
29. Hånglat? Ja såklart hihi
30. Haft ett förhållande? haft?.. jag HAR ett förhållande!
31. Gjort dig riktigt illa? nej
32. Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej, men ska göra en snart
33. Läst en bok? japp!
34. Skickat fel sms med flit? Nej
35. Suttit vid datan en hel natt? inte en hel, men en halv i alla fall.
36. Näckat? Nej
37. Solat naken? nej fy
38. Fått utegångsförbud? Nästan..
39. Sagt “jag älskar dig" och menat det? ja♥♥
40. Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? Nej
41. Varit i slagsmål? nej!
42. Pussat någon utav samma kön? affe mhm!
43. Sjungit högt på ett berg? nej
44. Kysst någon i regnet? hm, ne tror inte?
45. Kysst någon i skogen? jag tycker inte om skogen..
46. Kysst någon du inte borde? nej
47. Tappat rösten? ne hehe
48. varit på festival? ja :D
49. Gått upp i vikt? förmodligen!
50. Gått ner i vikt? tror jag verkligen inte!
51. Brännt dig? Ja :c
52. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? haha på p&l hade jag bränna efter mitt halsband!
53. Varit utomlands? ja, i ungern!
54. Gjort ett bra köp? ja mhm! huvudmassage-grejen är det bästa
55. Tagit upp kontakten med en gammal vän? nej
56. Haft skadeglädjen? ja!
57. Sovit under bar himmel? Ne, men i tält.. så nästan!
58. Vad kommer du sakna mest? värmen typ
59. Har du sommarjobbat?yes! bästa jobbet någonsin!
60. Har du svart ärligt på alla frågor? ja. varför skulle jag ljuga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0