show me the world that's inside your head'

mh lite uttråkad kanske. men det är ok.

Namn:
Sofia.... Fia.

Piercingar: Naveln, öronen, kinderna

Tatueringar: ,1 på revbenen.

Längd: 176

Skostorlek: 39/40

Hårfärg: blond med en helt otrolig utväxt ;)

Fräknar: inte för min del inte.

Motto: sånt har inte jag.

Kär? åhja. Pontus♥

Önskar du att du bodde någon annanstans? näe, jag trivs.

Tycker du att du är attraktiv? haha självklart! näe kanske inte.

Dricker du? ja, ibland

Vilket schampo använder du? typ syoss oftast.

Vilken parfym använder du? ingen, bara mango body butter.

Vad är du rädd för? ormar, sniglar, spindlar, myror, festingar.. ja alla smådjur som finns under sommaren och mörker.

Gillar du att tvätta? Gillar och gillar.. de är ett måste.

Gillar du berg- och dalbanor? ja!!

Senaste...

Filmen du hyrde? oj.. det minns jag inte. men förmodligen någon värdelös som vanligt.

Filmen du köpte? Första twilightfilmen när den kom ut.

Låten du hörde: chester see - you're beautiful.

Personen du ringde? pontus

Personen som ringde dig? pontus

TV-program du såg? oj.. eh något barnprogram imorse haha  

Person du tänkte på? Pontus... som vanligt (a)♥

Favorit...

Låt: Now or Never - beyond all recognition

Sak att göra: allt som innebär att inte sitta still?

Sport: Innebandyyyyy!

Dryck: vatten. mums

Kläder: Jeans och Tshirt

Film: Finns så många ju.

Bil: golf och bubbla hehe

Serie: Criminal minds

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja..

Gråtit över en flicka? kompisar ja.

Ljugit för någon? De har nog vi alla.

Varit i slagsmål? typ

Blivit arresterad? ne.

Antal...

Gånger du varit kär? 3

Gånger ditt hjärta brustit? 1 - 2 gånger typ

Hjärtan brustet på grund av dig? en kanske.. :c

Tjejer du kysst? Jag vet inte. några stycken

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? inte allt för många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? två tror jag. repotage från skolan typ.

Senaste...

Boken du läste? egoboost

Personen du fick e-mail av? reklam haha?

Personen du fick brev av? får inga brev längre så jag vet inte. minns inte :(

Personen du fick sms av? Min kusin filip haha

Gången hela din familj åt middag tillsammans? oj.. det måste vart nångång förra året då mamma och pappa fortfarande var gifta? 

Saken du köpte? mat och chips och ostbågar (dom äter jag just nu heheh)

Brukar du svära mycket? ne, inte så överdriver mycket. men ett fan eller jävlar slinker in då och då.

När stiger du upp på morgonen? Så sent som möjligt. prioriterar sömn framför frukost.

Vad har du på dig? trosor och täcke.

Vad ska du göra ikväll? sooova

Vad är du allergisk mot? oj, det orkar jag inte rabbla upp ens. allt nästan. men det jobbigaste - Pontus parfym!

Var har du ont? ingenstans för tillfället.

Använder du hårspray? ne.

Kan du stå på händer? nej haha

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan kanske?

Salt eller socker? beror ju på till vad.

Gillar du ketchup? Jadå.

Är du glad nu? mhm. lite trött bara :)

Var du glad igår? ja det var jag minsann 

Vad dansar du till? all musik på krogen. annar skippar jag att dansa och skämma ut mig.

Stockholm är... ? bra?

Göteborg är... ? bra?

Kan du sjunga? Klart jag kan. men jag kan inte lova att det låter bra haha

Spaghetti eller makaroner? makaroner, utan tvekan 

Land du vill besöka? GREKLAND!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0