Never let a day pass without saying 'I love you' to her'

Pontus är iväg på studentkryssning och jag hoppas att han får en miljon kul nu faktiskt.
Medans han roar sig på havet så roar jag mig hemma i det fina vårvädret med min finaste fina vän Affe.
eller inte just nu kanske, för nu är hon hemma och äter. Men hon kommer tillbaka till mig när hon ätit klart hehe.
Tidigare var vi på stan för jag skulle boka tatueringstid, men det var stängt så jag får ta det en annan dag.
Sen så åkte vi hem och käkade och träffades ute igen och tog lite kort. Var väl egentligen tänkt att det skulle bli lite fina kort, men ja.. vad ska man förvänta sig?

jag är för jävla dålig på att uppdatera också. men det är okej. mh







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0