moshpit open!

igår var sick, de vare verkligen.
kom hem vid kvart över ett eller något sa hej till pappa sen dog både jag och jocke i sängen.
Idag är jag lite smått död med uppsvullna fötter, staketmärken på knäna och träningsvärk i benen och armarna och så hade jag o lina catfight med en cpdryg tjej, kallade henne de högt när musiken tystnat så alla hörde mig. och?
hon slog mig så jävla hårt i huvudet/öronen två gånger för att jag puttade bort hennes arm som gjorde illa mig. nu har hon slitit bort mitt örhänge. cptjej.
men allt var så jävla värt de för vi stod längst fram på enter shikari. sick.
Jag och lina åt några langos - bara 50kr, fyfan va billigt vi dog. Han som jobbade där tyckte nog att vi var knäppa för att vi inte ville ha allt som stod att de skulle vara på..
kramade yashin's gjorde vi också. fick ett slag innan en kram och så men de är lungt, inte alla som blivit slagna av yashin's haha!

nu ska jag lägga mig och dö ett tag för att samla krafter till att fixa med mina kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0