en dag i tvättstugan

kollar på cougar town utan ljud och har musiken på istället och så klipper o klistrar jag, som sagt så fyller mamma snart, eller ah om 14 dagar men iallafall, en hel scrapbook tar sjuuuukt lång tid att göra.
men jag känner mig kreativ ikväll så en sida eller två skulle jag nog kunna få ihop nu!

imorgon är de skoljoggen, jag ska gå den, i converse. och dirr efter de så har jag idrott.
och efter att jag slutat skolan imorn, DÅ ska jag få joggingskor haha.
men jag ska gå med Alfred imorn, så jag kommer inte ha tid att känna efter om jag får ont i fötterna eller inte, som tur är! vi har alldeles för mycket annat att prata och skratta om haha!

nu ska jag springa ner i tvättstugan och plocka ner alla kläder som hänger på tork.
duktig som jag är har jag hållt på och tvättat sen 5!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0