six billion people in the world, six billion souls. and sometimes all you need is one.

Jag måste börja tuffa till mig lite och berätta om något är galet.
men hur jag än försöker, och hur många gånger jag än har försökt att göra de så kan jag aldrig berätta, vad skulle kunna hända om jag berättade att något var fel liksom? ingenting!
bara feg.. fegfegfeg, ska bli slut på de nu!

Imorn ska jag till min finastefinaste Joakim, förstår ni hur bra han är eller?
han gör mig så glad och jag är kär.
helt galet hur mycket en enda person kan betyda för någon.
du får mig att känna mig vacker.
du får mig att känna mig glad.
du får mig att känna mig trygg.
du får mig att känna mig älskad.
Jag älskar dig, helt galet mycket. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0