I just wanna love you for the rest of my life'

Pappa kom nyss in till mitt rum och sa: jag har precis beställt din 18års present.
sen gick han bara iväg, jag sprang såklart efter för jag blev nyfiken. kom på massa bra övertalningsknep för jag ville verkligen veta vad de var med de biter inte på honom. nej!
så jag sitter nu och diskuterar med simon på msn om vad de kan vara.. hmm!

EMA suger verkligen när man kollar själv. Jag kommer ihåg när jag och min finisvän Lina kollade på ema för något år sen. vi var pinsamma och grät. egentligen något man vill glömma men de går ju inte! självklart!

Kommentarer
Postat av: Lina

tänkte också på de hah :)

2010-11-08 @ 00:22:44
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0