Things I believe in: *Soulmates *Ghosts *Unicorns *Fairies *You

jag sitter i min säng med en handduk på huvudet vilket gör att mitt hår aldrig kommer torka och de betyder att jag kommer behöva lägga mig med blött hår och alltså så kommer jag ha trollmor hår imorn.
om jag inte går upp klockan 6 och försöker göra någonting åt de. men nej.
på morgonen så prioriterar jag sova framför allt, förutom tandborstningen såklart.

Sen har jag äntligen orkat ta tillbaka mitt usb minne från min mor. de var på tiden!
och på torsdag så ska jag börja processen till att förmodligen bli blond. beroende på mitt helt otroliga tålamod som ligger på noll, mhm!







åh vad jag vill ha alla dom färgerna tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska göra så gott jag kan, trots att jag tycker du ska fortsätta vara röd! piihhiii

2010-11-30 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0