today i'm wearing this

Datorn är igång igen, mitt internet funkar igen.
satt inatt med pappa och verkligen försökte få igång de, men att försöka få igång internet en natt när man verkligen är riktigt trött är ingen större hit kan jag ju säga!
de sluta med att pappa slog igen datorn och jag gick upp och ville gråta HAHA
men idag när jag kom hem så hade pappa fått igång de till mig igen efter många om och men!
nu är jag glad, och jag kan börja blogga som vanligt igen.
känns bra för min del iallafall :)

+ att jag har hittat mitt usb minne nu så jag har alla bilder igen!

Men idag ser jag ut såhär:



Kavaj (ny!) - Cubus
Linne - Gina tricot
tights - H&M
Knästrumpor - Ungern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0