Plopcorn*?

jag kom hem för ungefär två timmar sen då jag skulle ha gymmat med pappa, bosse och Joakim,
Men så blev de ju inte eftersom att det var alldeles för mycket folk där och de känns så tråkigt om man ska behöva vänta bara för att få använda en maskin.
Vi struntade i de och åkte ut till skultuna istället, till på MC nånting var.
Pappa visade en motorcykel som han är förälskad i.
Sedan spelade pappa och Joakim biljard medans Bosse skottade snö och jag åt kexchoklad.
Joakim vann 2 gånger av 3! HAHA

Och jag måste bara säga, FYFAN VA SKÖNT MED EN LAPTOP SOM FUNGERAR UTAN EXTRA SKÄRM!
fast iofs har jag bara lånat denna av min farbror medans min är på lagning,
min morbror håller på att leta efter en ny skärm till min gamla. Men den här duger utmärkt åt mig sålänge eftersom att de jobbigaste som finns är att dela på en dator när man är 4pers.
Och idag fick vi hem cod så nu kommer jag börja nörda framför xbox.

slänger upp en bild på mig i mitt otroligt fina nattlinne (HAHAHAH) och en bild på Nisse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0