jag orkar inte

jag uppdaterar typ aldrig,
men jag har ingen dator så jag kan inte knappt eftersom att min bror alltid sitter vid den ända daton vi har som fungerar med internet. Han spelar ju och säger man att han ska flytta på sig så säger han snart och så säger man till en timme senare så säger han snart igen så fortsätter de så tills mamma blir arg och jimmie måste lägga sig.

Men pappa ska försöka fixa min dator idag, fyfan så skönt säger jag bara!
jag har vart utan dator i någon vecka nu. .det är inte okej faktiskt.

aja iallafall så sov jag hemma hos Jocke i fredags, vi gick på Alice i Underlandet och sen åkte vi hem och åt mat, han hjälpte mig med matte, kollade trummor och så gjorde vi efterätt. OCH JAG HJÄLPTE FAKTISKT!
Igår så vaknade jag vid 10, och jocke vaknade typ 20 i 11 pga att min pappa ringde haha.
Han tänkte bara fråga om jag ville gå på bio med han och jimmie på kvällen. Klart jag ville de..
så jag och jocke tog ett bad och så kom alla problem på en gång och jag började gråta. Jocke tröstade och sen kollade vi på tv tag innan jag började fixa mig, vid kvart över 4 kom pappa och hämtade mig så åkte vi.
köpte godis, åt mat och sen gick vi på bion.
Percy jackson, varen nu hette.. ah den var nog bra, kanske lite seg och man visste nästan vad som skulle hända.
sen när vi kom hem fick jag cpont i magen och ramlade ihop på hallgolvet och låg där någon timme tills pappa kom och lyte mig upp till min säng, och där låg jag från 9 tills jag vaknade imorse.
har ont idag också och vill helst inte röra mig alls idag, mamma tror att jag börjar bli magsjuk UÄ :(

så idag ska jag inte göra annat än att kolla på film och ligga i sängen hela dagen.
Men nu ska jag duscha först. puss

Kommentarer
Postat av: Wierdo...

Om man räknar bort magont så lät din helg helt okej bra faktikst=)



jag funderar på att gå och se den där percy jackson filmen...är det något att se med tanke på din resension? :)

2010-03-14 @ 13:42:57
Postat av: Fia

asså filmen är okej bra, men den känns så seg för man kan räkna ut allt som ska hända i filmen :p

2010-03-15 @ 11:13:19
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

haha okej=P så om jag förstod det rätt, så rekomenderar du den inte=P?

2010-03-15 @ 11:45:19
Postat av: fia

HAHA nej, inte värd att slösa pengar på iallafall, jag skulle väntat tills den kom ut på dvd och hyra den för typ 20kr, mycket mer värt! :P

2010-03-16 @ 10:07:43
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

haha okej! då gör jag det (Y)=)

2010-03-16 @ 10:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0