idag ska jag tvätta

Nästan nyss vaknat. jag kan sova länge idag eftersom att jag är ledig, HEHE
Ska snart till och duscha o fixa mig lite innan jag drar mig hem till Joanna för att tvätta och umgås med henne ett tag. Senare kommer Joakim till mig :*

Igår gick jag till skolan med magont och allt, så innan matten så fick jag typ cpont i magen och kunde inte ställa mig upp så jag satt/låg på en bänk i ljushallen tills jag och Erica kom försent till matten. Inte alls bra.
På matten satt och svor över Jane, hon är verkligen den mest värdelösa matteläraren man kan ha eftersom att hon inte ens kan förklara så att man fattar vad man ska göra.
Så ska jag ha henne i matte B i tvåan så vägrar jag att gå på den.

Efter skolan åkte jag hem till Joakim. Vi gick till burger king för att jag var så jävla sugen på pommes frites.
satt och tjatade om de typ aaaslänge.  Åt massor och sen fick jag cpont i magen igen och kunde inte stå, jag orkade knappt gå hem för att de gjorde så ont...
men på hemvägen så gick jag och Jocke förbi hemköp och hyrde film, 'the box' den verkade ju vara asbra när man läste om den men när man väl såg den så fattade man ingenting fören i slutet typ? Den var värdelös, verkligen.
Vi gick upp och så gjorde han chokladbollar åt mig eftersom att han hade lovat mig de eftersom att jag vart sjuk.
Han gjorde en vulkan av chokladbolls smet och pärlsocker till mig och så varje gång jag skulle ta en chokladboll så sa han åt mig att äta den istället men jag gjorde aldrig de, så jag åkte hem vid 10 för att pappa hämtade mig då och när jag hade setat i bilen typ 1 minut så skrev joakim 'du åt nte din vulkan ju ):' HAHAHAHAHA
stackars liten..


ganska gammal bild. men jag har inga på den här datorn.

ah nu ska jag fixa mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0