jag kan framkalla minnet av din andedräkt i min nacke med en sådan intensitet och inlevelse att de känns som att du fortfarande står givakt bakom mig. jag är inte ensam varför är jag så ensam.

Idag har de nästan inte hänt någonting alls vilket har vart så jävla skönt.
vaknade vid 8 och drack vatten o gick på toa sen kröp jag ner i sängen och puttade bort jocke en bit. Vaknade vid ett och hade så ont i magen att jag inte orkade röra mig alls, fyfan.
vid 3 gick vi upp och lagade frukost (kyckling och pasta) eller han lagade, jag kollade på som alltid.
kollade på tv medans han spelade trummor också. fyfan vad han kan. så jävla duktig. blir stolt över honom, min bebis (L)

Vid halv 7 hämtade pappa mig eftersom att de SPÖREGNADE ute så jag ville inte gå hem.
och vid nio åkte vi på bio, jag, mamma, pappa och jimmie. Vi kollade på Robin Hood.
den var riktigt bra, verkligen! men nu ska jag gå och äta, ta på min myskläder och lägga mig under täcket med datorn och kolla på första säsongen av SATC. åh mysdag

imorn så kommer för-bilder på pappas nya lägenhet. den är äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0