så otroligt trött

Hemma igen efter den bästa, roligaste och sämsta/västa veckan på länge, eller ah vi kom hem igår men jag åkte till framnäs med mamma och sov i solen hela dagen (fyfan har aldrig saknat min mamma så mycket som under den här veckan) och så däckade jag i sängen klockan 8 för att jag var så sliten, men inte fick jag sova ut för de.
klockan 5.30 ringde alarmet imorse och då var de bara att gå upp och klä på sig för 6.45 så började jag jobba.

Jag vet att man inte ska klaga på värmen efter den här vintern som vi haft, men jag orkar verkligen intemed att de ska vara så otroligt vamt hela tiden! äre varmt ute så är de ännu varmare i butiken där jag jobbar, idag var de närmare 40grader där inne!  

nu sitter jag och laddar i bilderna från p&l så att ni kan få se några och så väntar jag på att Joakim ska skriva ett sms till mig, jag saknar honom så mycket just nu att det bara är jobbigt.. men jag jobbar ju varje dag tills han kommer hem så vi får hoppas på att dom här långa dryga dagana gårsnabbt ändå så att jag får krama honom snart, min absolut bästa <33
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0