without makeup girl

Jag sitter och kollar på American pie, smsar med min baby, smörjer in mig.
Det bästa tipset mot en vintertorr hy som kliar är The Body Shops bodybutter,
otroligt mjukgörande och luktar så otroligt gott! själv har jag en i kokosdoft och det är den bästa krämen som jag någonsin har använt! skulle inte byta ut den mot någon annan kräm alls.
Jag änvänder den dagligen och även lite i ansiktet varje morgon det gör att min hud inte hinner torka ut under dagen och min foundation sitter mycketmycket bättre!
MUMS är de ända jag säger om den.



Kommentarer
Postat av: amanda

du är så himla söt! ses imorgon snutteplutt! :D<333

2010-01-18 @ 19:49:36
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0