I am a fighter

Imorse sög.
Pappa grät.
Jag grät.
skolan blev jobbig.

ah men jag vet inte, jag träffade Dåna, Jocke och Robin när jag skulle ta bussen från skolan.
Man blir glad av att träffa dom och det behöver jag. bra folk dedär.
Idag träffade jag iallafall Carro på stan, vi gick till tff och hon bjöd på mat, sen drog vi snabbt in till ica och köpte mango som jag och jocke ska ha på lördag. H&M blev det efter och där köpte jag ansiktsmasker och några nya örhängen. Vi tog bussen hem sen och då gick vi direkt upp och kollade på film och åt choklad sen kommer mamma in  springandes och frågar vart mina gamla jeans är, hon ville prova dom för hon behövde nya sa hon. Dom är ändå förkorta för mig så hon fick dom.. eller ah jag får 500för dom när jag får mitt studiebidrag + att hon är skyldig mig 500, så 2000 till mig på fredag HEHE och sen ska jag pierca mig då, yeye.

AH men nu tänker jag duscha, sen ska jag göra te och kolla på tv.
sen ska jag inte resa på mig nåmer ikväll alls.
ah de är min plan. jag gillaren.

imorn ska jag färga ögonfransarna och ögonbrynen i skolan. sen slutar jag.
DE GILLAR JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0