hs

I fredags så var jag iväg och piercade mig, riktigt fint blev de tycker jag iallafall.
sen efter de blev de myskväll hemma hos Melinda där vi tog kort, bakade muffins och skrattade massor, jag skrattade hela tiden så mycket att jag grät HAHA.
men ah, bilder från de kommer senare när jag kommer hem och får chansen att sitta vid stora datorn.
min dator har nämligen kraschat!!! fattar ni hur jobbigt de är eller?

nu ligger jag iallafall hemma hos Joakim i hans nya asfina rum!
Han spelar call of duty och jag sitter här brevid med datorn på hans mage (:
jag har även dragit på mig världens förkylning, kan inte andas med näsan alls och tårarna rinner och jag är torr i hela ansiktet. fett jobbigt. Och Joakim retas för att jag inte kan prata ordentligt..

det ända han säger är 'åh fia varför måste dom ha painkiller för?' och 'kan du panga hs eller?'
lolololol. nu ska jag fortsätta kolla bloggar sen ska jag kramas lite.
pusspåallafina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0