Oh I'm sorry, my name is Travee and I'm pretty much a big deal

Det är så kallt här hemma att vi nästan har isbjörnar i vardagsrummet, det är ynka 14grader där.
usch, när ska den här kylan försvinna? jag vill iallafall ha den på min födelsedag.
på tal om födelsedag, Jag fyller snart och blir stora tjejen på 17 år,HAHA
bara 17 dagar kvar nu sen så. Men vad bör man önska sig av mamma och pappa då?
jag tycker att jag fick allt jag ville ha i julklapp? Det får dom klura på. kul för dom!
Nu ska jag göra sån här 2009 lista. sen ska jag krypa ner under mitt täcke och kolla på film!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja någonting kanske?
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag kan inte hålla såna, så jag har aldrig de
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.
4. Dog någon som stod dig nära? nej.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet i höstas <3
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? asså, nej?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? datum.. ehm Stagedive & tdwp? och 21nov. :D <3
8. din största framgång 2009? eh.. ingenting
9. Största misstaget? FÖR MYCKET
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk, ja. skadat mig, tror inte?
11. Bästa köpet?systemkamera <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? typ buss? HAHA nej men kläder tror jag?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? människor omkring mig typ?
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009? poker face HA HA HA
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? asså oj, den var svår? både och?
16. Vad önskar du att du gjort mer? inget.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? grubblat över grejer.
18. Hur tillbringade du julen? Hos mormor
19. Var du kär i år? ohja, massor <333
20. Favoritprogram på TV? typ oth?
21. Bästa boken du läste i år? typ sista twilight boken?
22. Största musikaliska upptäckten? asså ehm. vet inte typ?
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? CSI-box
24. Något du önskade dig men inte fick? jag vet inte? ;o
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? åkte skidor <33333333
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? nja ja.. eller jag vet inte?
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? S.Ä.M.S.T.
28. Vad fick dig att må bra? vänner och familj.
29. Vilken kändis var du mest sugen på? ehm.. ah? jag vet inte?
30. Vem saknade du? en del ppl.
31. Den bästa nya personen du träffade? oj.. några från klassen kanske? (:


här får ni även dagens outfit för att jag verkligen lyckades, HA HA HA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0