photos at night

every word, every thought, every sound, every touch, every smile, every frown.

Inte en vidare bra dag idag måste jag säga,
ont i revbenen så att jag verkligen mår illa och egentligen inte ens vill äta.
Gick hem från skolan för att de gjorde så himla ont! asså det är sjukt hur jobbigt det är :(
Men jag la mig ner direkt när jag kom hem, och där låg jag från klockan 1 till 7,
då blev de att åka hem till familjen Tallbacka för att Mickan fyller 20 idag.. så gammal. HAH
nu kollar jag på tv, sitter vid datorn och tar kort. ganska mysigt att göra det det såhär på kvälllen. ska nog även ta fram min yogamatta ett tag tror jag?  mh så fåre nog bli.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0