Dont stop, make it pop

nu har jag precis kollat klart på harry potter och step up.
jag måste nästan lägga av med mitt filmkollande, det börjar bli för mycket haha
jag har nog aldrig kollat på såhär många filmer i mitt liv tror jag?
och jag måste vända tillbaka dygnet, vara uppe hela natten funkar ju inte riktigt sen när skolan kommer igång
men de fixar vi imorn eller på tisdag istället? eller så får jag helt enkelt vara aastrött på torsdag i skolan och somna tidigt då istället, de funkar ju också.

Jag börjar bli tjurig nu. jag vet inte riktigt varför?
typ inte tjurig så att jag blir elak mot andra utan mer tjurig 'jag tänker bara sitta och stirra tills jag kommer på bättre tankar'

Eller jo föressten. jag vet nog visst vare är som gör min tjurig. Ingenting funkar ju riktigt som de ska.
ljudet på tvn är cp så man måste ha på högsta volym för att höra någonting alls, eller de är bara när dvdn är igång, men iallafall liksom!
och mobilen är cp och typ skärmen blir svart varannan minut och alla små söta gubbar försvinner då och då.
sämst jag hatar alla tekniska saker just nu UÄ!

nu tänker jag iallafall gå ner och kolla om vi har någonting gott att äta så jag kommer på bättre tankar.
mat gör mig glad MMH. tjockis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0