det är vinter ute. om ni inte märkt de?

Idag när jag vaknade så kände jag mig ganska pigg och så men sen när jag kom hem från skolan så blev allt jobbigt helt plötsligt, jag är hur trött som helst och jag har bara legat i soffan sen klockan 3.
Jag planerar att fortsätta ligga så hela kvällen tills jag somnar hoho!

Joakim ringde mig idag när jag nästan precis kommit hem från skolan, eller ah..
Han var inte riktigt medveten om att han ringde, han satt och sjöng lips med sin mamma då.
Jag och mamma stog i köket och garvade lite åt honom då han sjöng, vi hann lyssna på två låtar sen la han på igen :( fett elakt! haha lite kul på eftermiddagen såhär.

Jag har även hjälpt mamma med maten (nästan iallafall), jag gjorde marinad till köttet och kycklingen.
det räknar jag som att hjälpa till iallafall!

Och mitt knä låste sig idag under idrotten så jag kunde inte vara med sista 20 minuterna och jag kunde inte ens klä på mig själv efteråt bara för att de inte gick att böja knät! Men erica var snäll och hjälpte mig.
hon är nog ganska van nu efter att ha fått göra de ett antal gånger under tiden på skiljebo , HE HE.
Så jag har gått och haltat hela dagen och nu börjar de släppa lite grann iallafall som tur är,
det börjar bli GANSKA jobbigt att ha benet rakt hela tiden ._.

Men ah, nu ska jag fixa hemma och så.
Jag skulle behöva åka hem till min morbror med min dator också så att han kan byta 'locket' på min laptop då carro förstörde den för ganska länge sen genom att kliva på den. vilket hon såklart förnekar att hon gjort.
HAHA
aja ovärda texter, dom tycker jag är bäst <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0