AkonLadyGagaFergie. let's go

Första dagen i skolan efter lovet började med bara en lektion där vi hade massage, ansiktsbehandling och makeup. riktigt skönt med en sån dag som första dag, men imorn börjar jag kl 8 och slutar 3.
Så imorn direkt efter skolan måste jag snabba mig hem och sätta igång att städa och rensa.
Carros rum ska städas ur helt, damma, dammsuga, torka golv, ja allt.
Mitt rum ska jag rensa och kasta det mesta som inte används liksom, sånt är inte värt att ha kvar..
Allt måste vara klart kl 5 också för då kommer min far hem och då ska vi börja flytta över möbler :D
iiiih. jag längtar ju redan (A)

Idag efter skolan så åkte jag iallafall ner på stan själv och gick omkring. fick med mig en ny tisha och två nya linnen från carlings, + trosor. Vid halv 3 så mötte jag Robin och Jocke vid bussen och åkte till jocke.
Jag och jocke lagade mat när vi kom hem, eller ah han lagade och jag kollade på HE HE
och sen låg vi och kollade på tv och sen så spelade vi lips oh jag ägde (egentligen inte) ut jocke.
sen kom mamma och hämtade mig så nu sitter jag här och har precis tvättat mig.
nu ska jag först äta, sen borsta tänderna och lägga mig och kolla på tv ett tag mys <3

jag måste ta lite nya kort snart också. kanske ska fråga jocke om vi ska fota på lördag? hmm.
det är värt att tänka på.


Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: haha hur man får färg där (A)<333

2010-01-09 @ 01:55:25
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0