Vi spelade boll och jagade troll, under ett trygghets parasoll

Imorse när jag vaknade och skulle ställa mig upp så ramlade jag bara ihop igen så mamma tyckte att jag skulle stanna hemma en dag till för att vila innan jag gick tillbaka till skolan.
Nu har jag legat och kollat på film sen 12 imorse. JAG ÄR SÅ UTTRÅKAD!
men imorn ska jag till skolan och sen ska jag träffa Joakim♥

Föressten, idag när jag vaknade och skulle resa mig upp så kände jag att golvet var helt blött,
jag fattade inte alls vad det var så jag kollade mot taket rent automatiskt och då såg jag hur det droppade ner till golvet och så var de vatten på hela tapeten. Då visade det sig att det är för mycket snö på taket så taket klarade inte av trycket så det snöade in. I-M I T T-R U M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0