smält bort nu. snälla?

Det är kaos ute på våran parkering, och alla i alla radhus är ute och hjälps åt att skotta snö från tak och parkeringarna och uppfarterna utanför våra dörrar!
imorse när Jimmie skulle på träning kunde vi inte få upp ytterdörren för de var så mycket snö!
Pappa var tvungen att gå ut frå altanen och runt för att skotta så vi kunde komma ut.

Åkte med pappa till stan idag och gick runt där.
han blev helt till sig av alla affärer eftersom att han aldrig är nere på stan.
Fick med mig en kjol hem som jag lyckades tigga till mig av pappa, fast de var inte så svårt.
Pappa köpte även nya skjortor, riktigt fina! fast han sitter och syr på dom nu för dom
blir alltid för långa om dom ska sitta bra över magen och armarna HAHAHA

Men iallafall när vi skulle åka till stan så var vi tvungna att skotta fram bilen, den var totalt täckt av snö över allt. Jag tror aldrig jag sett så mycket bilar samlade på en så smal väg, och inte så många människor som hjälps åt att skotta överallt. sjukt hur mycket snö det blivit nu.
Utanför vårat köksfönster så set vi bara en stor snöhög, det är allt som syns därifrån..

Här är två bild från balkongen. man ser inte så mycket men de är fullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0