Pretend you never happened

oj vad jag lägger ut bilder nu. men de blir väldigt lätt så haha
imorn har jag världens sovmorgon, jag börjar inte fören 12.40! fyfan så skönt.
åker direkt ner på stan för jag ska äntligen få byta den miljoner meter långa staven i överläppen
ska bli en kort svart stav istället, mums.
efter de åker jag till joakim och pussas lite innan vi ska vidare på spelning med folk :D

nej, nu ska jag ta och riva ut hela min garderob tror jag nog?
kan inte riktigt ha de så där längre det ser verkligen ut som ett bombnedslag då kläderna
ligger inkastat där dom får plats liksom.
tror även jag ska prata med mamma och kolla om inte jag kan få deras stora garderob istället,
och typ kanske slå ut den jag har nu. det skulle ju ite vara helt fel att ha en stor garderob HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0