Microphone check 12 or just 1-2

okej nu är de bestämt. 
Jag pratade med pappa idag om tatueringar eftersom att han nyligen har gjort en, eller ah nyligen..
han gjorde den idag!! snygg som satan är den också och jag är sugen som fan på att göra en egen nu så jag satt och berättade för pappa hur gärna jag ville ha en och vad jag ville ha och vart.
så när mamma har flyttat då jävlar ska jag få en tatuering! det betyder att den kommer göras i vår någongong förhoppningsvis! OMGOMGGMGOGMGOMG fattar ni? EN TATUERIG.
det gjorde mitt liv mycket bättre haha!

Kommentarer
Postat av: Wierdo... (Rocha=P)

Oj...ska din mor flytta=O?



och tatuering är nice^^ vill också ha..

2010-02-18 @ 22:09:18
Postat av: fia

Sv: Jo hon ska ju de :(

Ja! tatuering är asbra ju :D varför gör du inte en då? (a)

2010-02-20 @ 21:17:55
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: wierdo...

ahaa oej=( va tråkigt =( får man fråga varför då?

för att jag får inte för mina föräldrar >.< måste flytta hemifrån först...

2010-02-22 @ 19:42:34
Postat av: wierdo...

ahaa oej=( va tråkigt =( får man fråga varför då?

för att jag får inte för mina föräldrar >.< måste flytta hemifrån först...

2010-02-22 @ 19:43:10
Postat av: Fia

typ mamma tappade känslorna och typ nu pratar dom inte med varandra längre.. :(

Hahah okej, men du är ju gammal nog egentligen :D

2010-02-22 @ 21:58:49
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

ahaa...okej=( gud va tråkigt att höra! beklagar verkligen=(



haha jo, jag vet, men säg det till mina föräldrar;)=P de skulle kasta ut mig med huvudet före in i en snödriva om jag gjorde en >.< =P =(



(och sorry för dubbelinlägget, men mitt internett krångla..)

2010-02-22 @ 22:44:51
Postat av: Fia

Jo,, men de är lungt. typ..



haha ska jag ta ett snack med dom ;)? HAHA

Men om dom kastar dig i en snödriva så landar du ju ganska mjukt iallafall eftersom att det är så mycket snö! Det är ju en positiv grej isåfall ;)



De är lungt :P

2010-02-23 @ 10:32:18
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

=)



haha ja snälla gör det! kanske du kan övertyga dom=D! då kan du ju snacka om piercingar när du ändå håller på (A) ;)

HAHA! det må vara mjukt, men det kommer vara sjuuukt kallt ju!=P

2010-02-23 @ 10:51:35
Postat av: Fia

haha klart jag kan göra de, jag kan visa dom mina och säga 'kolla så fint'! :D

tror du dom går med på de då? haha.

men vart vill du pierca då isåfall?



HAHAHA jag har en rosa tjocktröja i min garderob som jag inte använder.. du kan ju låna den då om du vill. (a)

2010-02-23 @ 17:52:00
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

haha ja men det borde ju funka skit bra ju=D!

och självklart kommer de gå med på det! eller ja...vi kan ju hoppas iaf=P och om det går blir jag en mycket glad rocha^^



och jag vill ha på tre ställen: i ögonbrynet, mitten på läååen och i tungan! speciellt i tungan..det är grymt snyggt^^



HAHAHAHA xD jo för jag passar ju skit bra i rosa=P min färg helklart! eller inte=P men jag blir varm iaf^^

2010-02-23 @ 22:49:46
Postat av: Fia

Dom lär ju gå med på de, jag menar det är ju FETT FINT! och har du i tungan så slipper dom ju se de (a) haha



jag har 3 stycken redan :D men vill ha en till..



ja jag tänkte ju på de, rosa de kändes liksom som dig väldigt mycket ;)

HAHAHA ja de är sant, de blir du ju :D

2010-02-24 @ 16:21:47
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

haha jo men eller hur! sjukt fint med sånt=)

hehe de sa det faktiskt att jag skulel få göra förut när jag sa att jag ville ha i läppen! men nu när jag säger att de har sagt att jag får, låtsas de inte om det>.< =(



oj:O! tre!? och jag har ingen! va fuskigt=P vart har du nånstans? två i läppen och den trdje?



hahaha vi säger så ja=P fast jag har ju aldrig riktigt haft någonting rosa på mig (förutom en ballerina kjol) så kan inte säga så mycket...aksnke borde prova din rosa tjocktröja iaf^^;)

2010-02-24 @ 18:22:57
Postat av: Fia

ja jag håller med! otroligt fint <3

AHAHAHA jo men så är föräldrar, men mamma och pappa går med på nästan allt nu för jag redan provat på så mycket tok säger dom :P



ja tre! två i läppen och en i naveln. blir en fjärde såfort pengarna kommer.. men de vet inte mamma och pappa (A)



nej men någongång måste ju bli den första, så den rosa tjocktröjan blir perfekt! nästan lite lysande rosa är den också :D

HAHAHHAHAHAHA har DU haft en ballerinakjol xd?

2010-02-24 @ 22:21:47
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

precis=)<3

hahahha xD vilken tur du har då=P mina föräldrar förbjuder allt istället xD jag får varken tatuera mig, pierca mig, färga håret, ha trasiga kläder eller ens klippa mig som jag vill!>.<...de suger=(



nejmen oj va trevligt:D...vart ska du pierca dig då^^?



haha jo men eller hur! oooh...lysande:O jag kommer se så sexig ut då^.^...



hehehehe japp(A) tillsammans med kögklackat och en korsett! jag va snygg=P...

2010-02-24 @ 22:49:11
Postat av: Fia

men shit! du får ju inte göra någonting :O

jag får ju till och med färga håret blått! ;) haha

men jag förstår att de suger :(



jag ska pierca nipple! :D HAHA



du kommer bli den snyggaste på jorden då tror jag ;)

precis som de lät som du var då också hahah, jag skulle vilja se de!!! :D

2010-02-24 @ 22:57:31
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

nej jag vet=( de är jätte elaka mot mig! men när jag flyttar hemifrån, då jävlar kommer de inte att känna igen mig=D



haha sexigt;) nemen hur kommer det sig:)? vänstra högra eller båda^^?



HAHAHAHA vi säger så ja=P tvivlar starkt på det...

hahaha^^....jag kasnke har bilden här nånstans=P...

2010-02-25 @ 22:53:44
Postat av: Fia

jag tycker också att dom är elaka! :(

hahaha ska du både tatuera och pierca då elleR? :D



jag vet omg! hm.. de är snyggt som fan så jag kände att jag var tvungen att ta där. så jag ska börja ta i högra sen får vi se! :D



hahahaha, nejdå jag tror du blir de ;)

Har du bild så MÅSTE du visa mig den :DDDD

2010-02-25 @ 23:00:32
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

hahaha oja! du skulle bara veta vad jag har planerat^^



jo jag håller med dig! det är sjuuuukt snyggt=D funderat också på att göra det, men kommer inte klara av smärtan=P....

och det ltåer skit bra det=) när har du planerat att göra det=)?



hahhaa ja...det finns väl bara ett sätt att ta reda på det antar jag;)

hahaha nja....vi får se, ingen bild jag är stolt över så att säga;)...

2010-02-26 @ 16:54:39
Postat av: Fia

hahaha de är bra att planera.. fast de är inte ofta de blir som man tänkt sig ;)



haha klarar jag av smärtan kan du också, annars är du en lite fegis ;) HAHAHA

jag har ju även töjning, töjde 3 mm på en gång och DET GJORDE ONT om något!

jag ska göra de nu direkt efter lovet (a)



hahahaha DU SKA VISA BILDEN! jag skiter i! ;)

2010-02-27 @ 17:31:32
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

haha jajo...planera skulle funka, men som du sa, det blir ALDRIG som man tänkt sig =P



hahaha nja....det tror jag inte xD...du har ju (antagligen=P) lite mer nipple att ta hål i än vad jag har;) så tro mig, det gör nog ondare på mig xD

haha oj jävlar! fyfan! varför gjorde du så för xD?!?



pff...som om du har någonting att säga till om;) moahahaha!

2010-02-27 @ 19:27:16
Postat av: Fia

haha precis!

fast jag planerar, berättar de för mamma och gör de alltid inom en månad då haha



ja jo de har jag nog HAHA

men du är kille, du ska klara smärtan ;)

ahah jag gjorde de för jag hade tappat bort dom som skulle vara där emellan (a)



ja de har jag!! :D

2010-02-28 @ 11:23:10
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

haha jajo, det funkar skulle jag tro=P....



precis! så det gör väldigt mycket ondare för mig än för dig=P

hahaha hur är du så säker på att jagär kille då;)!

men herrejävlar människa! då köper man ju nya=D! annars gör det ont xD



det tycker inte jag;) så det så^^

2010-02-28 @ 11:49:28
Postat av: Fia

hAHAH JA, och jag är så duktig på att fjäska för mina föräldrar så dom går med på nästan allt (a)



HAHAHAHAHAH jag HOPPAS du är kille då, annars blir jag nog lite rädd ;)

MEH! har man inga pengar så är de ju lika bra att bara pressa! jag spräckte örat, men de är nästan läkt nu så de är ingen fara alls :D



men jag tycker de såatte..

du LÄR ju visa bilden för mig

2010-02-28 @ 23:43:15
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

hahahaha XD det är ju faktikst en bra egenskap(Y) synd om dina föräldrar dock;)



hahaha jo, jag hoppas också jag är kille^^...annars så kommer en del folk bli väldigt förvånade=D

....okeeeeej.....fast du har en poäng faktikst=P har man inga pengar så gör man det man har....men ändå xD ett spräckt öra låter inge vidare kul=P...



hahaha=P om du är snäll så;)

2010-03-01 @ 09:46:46
Postat av: fiA

HAHAHAHA de är inte alls synd om dom, de är ju dom som går på allt ;)



hahahahaha, och annars skrämmer du mig om du inte är de :P

Men ja jag vet, ganska smart gjort tycker jag! :D

men de håller på att läka, bara lite blått och svullet just nu, men de går över snart :D



jag är snäll. de vet du! :D

2010-03-02 @ 12:31:04
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Wierdo...

hahaha du har faktikst en poäng där=P!



haha äsch, jag skrämmer alltid dig=D! d vet bara inte om det;)

haha smart kanske är liiiite att ta i;) jag menar, du är syster med Carro...smarthet är ett abstrakt begrepp hos er;)^^

hehe bra det då, hur länge sen va det du gjorde det=P?



haha kanske det kanske^^....

2010-03-02 @ 14:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0