I'll be your hope, I'll be your love, be everything that you need

Jag tycker att man ska fira alla hjärtas dag, så jävla värt de!
gillar man någon så är de väl aldrig fel att visa de för den? iallafall inte på alla hjärtans dag.
en liten blomma, present eller bara en exta puss på kinden. FIRA DE, COME ON DO IT!

Min alla hjärtans dag började med att jag vaknade upp brevid den killen jag älskar mest i hela världen, då var klockan endast 7 på morgonen och jag visste att jag inte skulle kunna somna om, men jag kröp ändå ner under täcket igen och la mig bakom honom och pussade i hans nacke och berättade att jag älskade honom.
Han var inte vaken då såklart, men jag gjorde de iallafall.
Vid 10 vaknade Joakim och vi låg kvar i sängen och busade o pratade, sen käkade vi frukost och badade AAAASMYSIGT var de hihi. Vi bestämde att vi skulle baka med de blev aldrig av?
Vi spelade Cod i typ 10 min och sen kramades vi ännu mer, sen käkade vi lunch och plattade håret.
Max och hans pappa kom så vi fikade och spelade ännu mera Cod och dom dödade mig HELA TIDEN! men de är lungt för jag är bäst iallafall hahaha. Men vi hamnade framför tvn såfort max hade åkt iallafall, men de gjorde ingenting alls. fett mysigt :*
Ingenting speciellt egentligen förutom att jag var med den underbaraste personen som finns!

aja. NU ska jag sova.
godnatt HOHOH :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0