Tonight will be a long night, cause tonight i will fall asleep without you'

'det här är jag och mina kokosnötter till barn' snällt mamma, mycket snällt..

Imorn så är de visning på mammas lilla trea eftersom att vi snart ska flytta.
fattar ni att jag bara har en vecka kvar i den här lägenheten ellor?
nästa gång jag kommer till mamma är de sista veckan!!! galet måste jag säga.
de blev inte ens ett år i den här lägenheten och jag har aldrig vart lyckligare hihihi

Imorn så är de fest för min syster har fyllt 20.
och imorn ska jag klippa mig! vågar jag mig på en blekning också kanske?
hmm, ja de gör jag nog ja... mh
nu ska jag packa, om cirkus en timme kommer min far och hämtar mig hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0