keep your head up gorgeous, people would kill to see you fall'

Jag klarade julhandeln galant.. nästan.
febern blev hög och hostan blev värre och jag kom på att mitt tålamod ligger på -25 när jag är sjuk.
fattar ni hur sämst mitt tålamod är då eller? värre än noll...
jag var påväg att bryta nacken av alla småungar som inte såg sig för och sprang rätt in i mina kassar hela jävla tiden, och sen alla gamla människor som gick ett steg i minuten. kom igen vafan, det är dagen innan jul, man hinner inte ta de lungt då!!?!?! åh!

aja, nu är i alla fall alla julklappar köpta och inslagna och en rosa julbock inköpt.
vid tolv tiden inatt så tar jag och mina syskon bilen till donken och käkar nattmat. julen blir fanimej inte bättre än så. Då jag inte har någon som helst julkänsla alls, tyvärr. och jag längtar inte till mormor imorn.
uä. nej nu ska jag kolla på film med mina syskon hoho mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0