mina hårfärger osv,

När jag får pengar igen så ska jag slänga i ännu en röd färg i håret, tycker att de börjar se lite brunt ut nu och så vill jag inte ha de ju.. Men jag vill inte ha de helt rött heller, Tänk vad jobbigt de ska vara att få den färgen man vill ha? och undra hur håret skulle sett ut idag om jag aldrig färgat de från första början?



först blond,


senare blev de blond och blå/lila underhår


sen ville jag prova på med färg och nästan hela håret blev blått,
+ att luggen klipptes av en bra bit.


när de blåa var urtvättat så provade jag lila istället.
och luggen växte ut en bit igen.


blev blond igen, sedan vithårig.


orkade inte utväxten och färgade håret mörkbrunt,


Dagen efter färgade jag håret rött och så är de nu.

okej, jag har haft en del färger. innan mitt blåa så var jag även svart/rosa i håret men de hade jag ingen bild på så de fick vara, och sen har jag även haft ljusbrunt hår men de hade jag inte heller någon bild på.
Men att färga håret från svart till vit tog mig en avfärgning, 11 blekningar och två vittoningar.
kan säga att jag tänker inte göra om de igen för nu blir håret som sockervadd direkt efter duschen.
Hur ofta färgar ni håret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0