take my words, it's not my choice

Jag har så jävla ångest över allt just nu.
ingenting funkar längre och jag funderar över allt för mycket hela tiden.
Vet inte riktigt hur jag känner mig ens, lite glad. lite ledsen. lite arg.

Hur gör man om två av ens vänner bråkar så mycket att dom inte vill se varann och ändå så träffar du dom varje dag?  Hur ska man kunna berätta för dom att man inte vill vara i mitten och höra alla elaka grejer?
Vem väljer man att gå med?

åh nej, jag orkar inte fundera. låter fett emo w/e
Nu ska jag platta håret och sedan gå till bussen. puss

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-04-14 @ 21:07:50
Postat av: Fia

fett jobbigt :c

2010-04-15 @ 13:36:34
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0