shampoo, balsam, hårinpackning + balsamspray.

somnade i duscen medans jocke borstade ut tuperingen från mitt hår. då är man nog rätt slut. .
tror de tog 30 min att kamma ut de, då var de fortfarande lite smått kvar men det löstes upp med shampoo och balsam + balsamspray. Och nu är jag så öm i hela hårbotten att jag bara har en slarvig fläta och den tänker jag ha hela dagen imorn också eftersom att jag är ledig.

imorn så ska jag försöka sätta mig ner och fixa och lägga in lite bilder från modevisningen.
kul var de, men fyfan vad skönt att den är över nu.
nej nu ska jag sova. pussgodnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Naaaaaw ! Du hade iaf en väldigt snygg frisyr. Stackars dig som måste kolla igenom alla kort jag tog haha! Visste inte vilka inställningar jag skulle ändra ;) hoppas det blev någon ok bild iaf!

2010-04-22 @ 10:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0