McLovin♥

trodde jag skulle bli bättre på att uppdatera och det höll ju bara några dagar.
Men har ju hållt på att flytta och göra de fint i lägenheten..
Vi har nyss fått in internet och alla kanaler så nu slipper jag stirra på kanal 1, 6 eller barnkanalen.
känns riktigt bra måste jag säga!
Sara och Erica kom till mig idag och vi käkade toast, pratade och lyssnade på musik från när man var liten.
kollade även på gamla bilder från 06 - 07 nånting, det var inte lika roligt däremot eftersom att man såg ut som man gjorde då. Sara åkte hem vid 21.20 kanske så jag ch erica gick in och kollade på supersugen.
Min mamma hade aldrig sett den så hon garvade.. jag som tycker att dom är snygga?

just de! Angelina ha vart här också, hon kom i tisdags och åkte hem idag,
saknat henne så otroligt. men nu ha vi bstämt att jag ska till henne i sommar, det blir ju nice iallafall för då finns de någonting att se fram emot eftersom att de ända som händer annars är att jag ska jobba liksom.
Det kommer kanske någon liten bild från de någondag, kanske imorn om jag orkar?
HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0