ajsomfan

Idag så vare ju typ skola och så som vanligt.
Sen så drog jag och Erica till stan för att jag skulle töja ut hålet i naveln och erica skulle köpa skor.
typ oooooooooooont som fan har jag nu, fortfarande efter några timmar ._.
Men aja. klarade jag de, så klarar jag allt! ;)
Men ah. Erica hittade jätte fina stövlar, och jeans för 139kr, kan de bli bättre liksom?
Efter de så blev de iallafall stugan, drack te.. som vanligt, och pratade.
Sen så tog vi moppen till mig och lämnade den eftersom att bensinen var på väg att ta slut haha
Sen så vandrade vi till hennes pappa och fixade käk, kollade gamla kort och färgade hennes utväxt.
Sen blev de idol och en jävla massa garv! Linn gav oss undervisning i sexualkunskap xd


väldigt snyggt med mittbena också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0