Hush my baby now

Jag måste bara säga att Joshua Radin är nomnom <3
himlans fin musik måste jag säga!

Ja, jag försökte städa mitt rum idag men de gick ju som de gick med de,
det blev inte nå renare alls. Bara smutskläder åkte i tvättkorgen.
sen fastnade jag här..
Men jag har iallafall läst och svarat på ARL frågor. bara två häften kvar u då.
duktig tjej här, jappjapp (:
och så har jag även tagit några nya kort, för de behövdes.

And I remember the sound of your November downtown
And I remember the truth
A warm December with you but I don't have to make this mistake
And I don't have to stay this way
If only I would wake



Kommentarer
Postat av: amanda

Jag älskar Joshua! <33

Och jag älskar dig vännen:*

2009-11-17 @ 18:15:42
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0