helg ♥

min helg har vart bäst!
i fredags när jag kom hem till Joakim så kramades vi först i sängen, sen så gick vi ner och duschade, badade bubbelbad och bastade. och jag fick massage med olja av honom. hur mysigt som helst var de.
och sen gick vi upp och skulle kolla på film ( G.I joe)
men jag somnade efter en kvart, haha. då var klockan typ bara halv 11 kanske (:
fast det var skönt att sova så tidigt. sen sov vi länge på lördagen.
eller enligt jocke så väckte jag honom tidigt för att kl var 10.20?  inte så tidigt tycker jag inte.
Men vi gick upp och käkade frukost och sen fixade vi oss. vi skulle gå på bio eftersom att det var ett år♥
jag ville se new moon, men de fanns bara spridda platser så vi köpte biljetter till 2012 istället.
filmen var väl okej? fast jag fick ont i magen för man visste inte vad som skulle hända och så var den sorglig.
Men vi träffade iallafall Hanin där, hon är ju bara för söt!♥ 
men efter filmen kom mamma och hämtade oss så vi åkte hem och la oss och kollade på transformers för den var på 4an. jag älskar dom filmerna! dom är så bra. 
och imorse så skulle jocke vara hemma vid 11 så de var bara att gå upp. käkade frukost  sen kramade vi innan han åkte hem.
då var de bara att fixa sig och sen åkte jag till hälla med mamma. fick två par nya strumpbyxor och en papperskorg.
nu ska jag städa mitt rum. för de behövs verkligen ._.


ja men gud så lång jag är! ◊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0